Имат разбира се.Могат да спомагат са по-лесното овладяване на материала от ръководените субекти, което намалява трудноста на практиката. Всеки студент би искал работата му да се върши сама или поне без особени трудности за него.
С помощта на сериозните игри стажант - учителите могат да подберат по-лесно методите си на работа, да изградят маниер на действие и отношение към ръководените субекти, но въпреки всички контакта очи в очи с аудиторията е незаменим учител.
Виктория Ламбрева: Сериозните игри в педагогическата практика на стажант-учителите имат място да,защото така чрез тях те по-лесно избират методите си на работа,ръководените субекти по-лесно овладяват материала и е по-интересно и за ръководещия и за рокводения субект .
Адриана Манолова: Имат място, тъй като чрез сериозните игри, стажантите могат да практикуват бъдещата си професия по интересен за тях начин и едновременно с това при допускане на грешка от тяхна среда да не навредят на никого. По този начин много по лесно и не стресиращо за тях, те могат да се самоусъвършенстват и самооценяват.
Да имат, защото практикуващите студенти имат възможност да използват виртуалния практикум като тренажор за овладяване на рутинни умения с помощта на многовариативни тренировъчни упражнения.
Да. "Сериозните игри" правят обучението интригуващо и интересно за практикуващите студенти.Те могат да прилагат разнообразни преподавателски стратегии и уменията си за управление на класната стая в забавна образователна среда.
Да, имат място. Чрез такава практика стажант-учителите могат да изградят свои собствени методи за обучение и да се научат да задържат вниманието на учениците чрез тях.
Ралица Василева: Смятам,че е задължително всеки един стажант-учител поне веднъж да е използвал така наречените сериозни игри,защото това ще повлияе на неговата преценка за собствените му умения във връзка с работата,той ще може да се самоусъвършенства и да приложи на практика всичко,което смята,че би било интересно за ръководените субекти като цяло.
Имат място, тъй като им служи като изживян опит и винаги дава нещо ново, което често пъти се оказва полезно и им дава една крачка пред тези, които не са работи досега с подобни методи.
Да, имат място, защото ситуациите, които създават сериозните игри е много близка до реалната среда на обучение, а така грешките,които се допускат в процеса на обучение/стажуване се свеждат до минимум.
Сериозните игри в педагогическата практика на стажант-учителите могат да бъдат изключително полезни, тъй като предоставят възможност за по-добра подготовка преди преподаването пред реална аудитория. Така младите учители ще имат по-голям професионален опит, а децата няма да стават жертви на тяхната неориентираност и неувереност по време на обучението.
Да, сериозните игри имат място в педогогическата практика, защото благодарение на такъв тип средства за обучение студентите много по- лесно ще разбират материята, която изучават, всичко ще е по- нагледно и достъпно за тях. Освен това, по тозин начин те ще разберат дали наистина са подходящи за тази професия и дали те самите ще се чувстват удоволетворени от бъдещата си работа.
Да, те са един различен и интересен метод за обучение на студентите. Биха засилили мотивацията и желанието им за успех в сферата на преподаването. Игрите са добра подготовка за реалната работа с деца.
Със сигурност са от полза. Чрез тях можем да практикуваме без излишен риск. Т.е. ако не сме достатъчно подготвени за среща с ученици - то сериозните игри ще работят точно в тази насока!
Сериозните игри имат място в педагогическата практика на стажант-учителите. Чрез тях те имат възможност да проиграват различни учебни стуации и да придобиват увереност. Сериозните игри пораждат мотивация и по-силна ангажираност на обучаемите.
Laura Zidarova: Да, имат място, защото това е най-благоприятният и най-подходящият период, в който можеш да започнеш да упражняваш своя подхода към учениците. Също така дават възможност за упражняване на професията си по един различен,забавен и интригуващ начин.
Да, имат място сериозните игри, но не мисля, че трябва стажът им да преминава само през сериозни игри. Трябва да има и сблъсък с ученици лице в лице, защото не винаги, това което е проработило в сериозната игра, би въздействало на децата по същия начин.
Да, определено имат, защото благодарение на сериозните игри, стажантът би преудолял стаховете си, би допуснал грешки в безопасна среда за него и за "учениеците" и би придобил опит с ИКТ.
Смятам, че сериозните игри имат място в педагогическата практика на стажант-учителите, заради качествата, които те развиват в бъдещите „моделиери” на човешкия интелект.
Сериозните игри направени качествено и засягайки характерната тематика на конкретна професия, могат да намерят приложение в почти всяко направление. Това се отнася и за педагогиката. Чрез тях "по-безопасно" се натрупва усет и опит, избягват се елементарните грешки и се добива увереност.
Сензорните игри се явяват като тренировачен изпит преди самия изпит, те могат да помогнат на стажанта, да направи своята самооценка и да прецени дали е способен да се справи с педагогическата дейност.
Определено.Още повече този тип игри се явяват иновация в образователната ситема,а един бъдещ преподавател трябва да е в крак с всички актуални педагогически методи и средства,независимо от тяхната популяризираност.
Определено може да бъде намерено, стига да има желание. Въпреки че сериозните игри не могат да я заменят, те определено могат да бъдат използвани за отпускане и увод за навлизащите в тази област. Като цялостно те не могат да заменят истинската практика и небива, поради съществената разлика м/у монитор и истинска ситуация.
Ива Иванчева Да, чрез тях по-достъпно се овладява учебното съдържание, особено когато се налага онагледяване на учебното съдържание /химия, биология, Физика/
Сериозните игри трябва да имат място е педагогическата практика на стажант-учителите. Един стажант-учител, трябва да бъде запознат с много разнообразни и различни подходи и методи, с които да бъде полезен на учениците. Петя Петрова
Да имат,биха подобрили начина на усвояване на материята но според мен не трябва да са в основата,а по скоро като допълнително средство.Иначе биха мотивирали една добра вътрешна нагласа за работа у студентите. М.Г.
Стажант –учителите могат да извлекат много ползи от сериозните игри. Един от най-големите проблеми на стажант-учителите е страхът от изправяне и работа с реален клас, и недостатъчна увереност в собствените си сили. В това отношение сериозните игри биха били от серизна помощ, тъй като стажантите могат да разработват алтернативни сценарии за провеждането на даден урок, при което да подберат най-подходятия за класа с който работи, да предивиди с много по-голяма точност резултатите от планираните педагогически взаимодействия. Особено полезни биха били при решаването на конкретни казуси, възникнали в реалната педадогическа практика. Разиграването на възможните решения във виртуална среда ще намали възможността за грешки във реалната практика. Това ще даде и независимост на стажанта от свободното време на техните ментори, старши преподаватели, към които биха се обърнали за съвет за решаването на конкретен проблем в реалната практика. В никакъв случай обаче използването на сериозни игри не може да замени всички останали средства за усъвършенстване на професионалните умения на стажантите, тъй като една виртуална среда никога не би могла да замени възможните развития в реалното педагогическо общуване. С други думи сериозните игри биха могли да бъдат едно от средствата за осъвършенстване на педагогическите умения на стажантите, но не бива да бъдат единственото.
Елена Буюклийска Игрите могат да подпомогнат работата на стажант -учителите. Една допълнителна подготовка, трениране на различни ситуации могат много да допринесат за реалните ситуации в клас.
Практиката следва да е реална, за да може да бъде полезна. Как една игра ще замести живи деца, истински ситуации?! Фактът, че стоиш пред компютър, а не през стая с 20 деца, изкривява резултата... Само идеята, че в играта няма истински последствия за живи хора - променя реакциите на човек. Нали идеята на практиката е да се научим да реагираме "правилно" и адекватно като се случи нещо ... не да търсим бутона Undo, тъй като нещо не върви...
Имат, ако стажант-учителите са разчистили секцията, за да има къде да ги сложат.
ОтговорИзтриванеДа имат, защото могат да се проверяват дадени от преподавателя примери и различни методи да справяне с дадена ситуация.
ОтговорИзтриванеИмат, защото това е най-подходящия период в който трябва да започнеш да упражняваш подхода си към учениците.
ОтговорИзтриванеЛора Симеонова
ОтговорИзтриванеМного ясно.То ако тук нямат място,то къде другаде?
Да,така практикуват бъдещата си професия по забавен за тях начин.
ОтговорИзтриванеБиляна Георгиева
Имат разбира се.Могат да спомагат са по-лесното овладяване на материала от ръководените субекти, което намалява трудноста на практиката.
ОтговорИзтриванеВсеки студент би искал работата му да се върши сама или поне без особени трудности за него.
С помощта на сериозните игри стажант - учителите могат да подберат по-лесно методите си на работа, да изградят маниер на действие и отношение към ръководените субекти, но въпреки всички контакта очи в очи с аудиторията е незаменим учител.
ОтговорИзтриванеВиктория Ламбрева: Сериозните игри в педагогическата практика на стажант-учителите имат място да,защото така чрез тях те по-лесно избират методите си на работа,ръководените субекти по-лесно овладяват материала и е по-интересно и за ръководещия и за рокводения субект .
ОтговорИзтриванеАни Настева
ОтговорИзтриванеДа имат място, защото разнообразяват практиката и я правят по-интересна.
Адриана Манолова:
ОтговорИзтриванеИмат място, тъй като чрез сериозните игри, стажантите могат да практикуват бъдещата си професия по интересен за тях начин и едновременно с това при допускане на грешка от тяхна среда да не навредят на никого. По този начин много по лесно и не стресиращо за тях, те могат да се самоусъвършенстват и самооценяват.
Да имат, защото практикуващите студенти имат възможност да използват виртуалния практикум като тренажор за овладяване на рутинни умения с помощта на многовариативни тренировъчни упражнения.
ОтговорИзтриванеДа, имат защото стажантите практикуват професията си по интересен и увлекателен начин, също така по този начин усъвършенстват уменията си.
ОтговорИзтриванеДа. "Сериозните игри" правят обучението интригуващо и интересно за практикуващите студенти.Те могат да прилагат разнообразни преподавателски стратегии и уменията си за управление на класната стая в забавна образователна среда.
ОтговорИзтриванеРазбира се, че има и както казва колежката Лора Симеонова "То ако тук нямат място,то къде другаде?"
ОтговорИзтриванеАбсолютно имат място.Те биха помогнали много на бъдещите учители да се справят с трудни ситуации първо в сериозните игри а след това и в реална среда.
ОтговорИзтриванеДа, имат място. Чрез такава практика стажант-учителите могат да изградят свои собствени методи за обучение и да се научат да задържат вниманието на учениците чрез тях.
ОтговорИзтриванеРалица Василева:
ОтговорИзтриванеСмятам,че е задължително всеки един стажант-учител поне веднъж да е използвал така наречените сериозни игри,защото това ще повлияе на неговата преценка за собствените му умения във връзка с работата,той ще може да се самоусъвършенства и да приложи на практика всичко,което смята,че би било интересно за ръководените субекти като цяло.
Имат място, тъй като им служи като изживян опит и винаги дава нещо ново, което често пъти се оказва полезно и им дава една крачка пред тези, които не са работи досега с подобни методи.
ОтговорИзтриванеДа, имат място, защото ситуациите, които създават сериозните игри е много близка до реалната среда на обучение, а така грешките,които се допускат в процеса на обучение/стажуване се свеждат до минимум.
ОтговорИзтриванеЩом са на път да стават учители със сигурност имат,защото няма как да преподаваш нещо,с което не си наясно!
ОтговорИзтриванеАко искат да не изпадат в неловки ситуации по време на учебните часове трябва да са добре подготвени преди да застанат пред аудиторията от ученици
ОтговорИзтриванеДа, сериозните игри ще помогнат на студентите да овладеят знанията и опита по интересен за тях начин, без да натоварват децата с неуспешните опити
ОтговорИзтриванеА не смятате ли, че опита, придобит на място, е по-ценен?
ОтговорИзтриванеИво, понеже никой не си играе да ти отговаря, ще го направя аз. Отговорът е Никсън. Ричард Никсън.
ОтговорИзтриванеДа, те биха повишили значително мотивацията на студентите, те са интересен и доста по-интригъващ начин за учен и усвояване на знанията.
ОтговорИзтриванеСериозните игри в педагогическата практика на стажант-учителите могат да бъдат изключително полезни, тъй като предоставят възможност за по-добра подготовка преди преподаването пред реална аудитория. Така младите учители ще имат по-голям професионален опит, а децата няма да стават жертви на тяхната неориентираност и неувереност по време на обучението.
ОтговорИзтриванеСмятате ли че обучението чрез сериозни игри може да бъде по-ефективно от традиционното?
ОтговорИзтриванеДа имат. Те ще бъдат изключително полезни. По този начин стажант - учителите ще добиват опит и след това работата с деца ще им бъде много по лека.
ОтговорИзтриванеИрина Господинова
ОтговорИзтриванеДа, сериозните игри имат място в педогогическата практика, защото благодарение на такъв тип средства за обучение студентите много по- лесно ще разбират материята, която изучават, всичко ще е по- нагледно и достъпно за тях.
Освен това, по тозин начин те ще разберат дали наистина са подходящи за тази професия и дали те самите ще се чувстват удоволетворени от бъдещата си работа.
Емил Китов
ОтговорИзтриванеДа, те биха повишили значително мотивацията на студентите, те са интересен и доста по-интригъващ начин за учен и усвояване на знанията.
Даниел Иванов
ОтговорИзтриванеДа,те биха били от голяма полза на специализиращите се кадри ш областта.
Мила Спиридонова
ОтговорИзтриванеДа, те са един различен и интересен метод за обучение на студентите. Биха засилили мотивацията и желанието им за успех в сферата на преподаването. Игрите са добра подготовка за реалната работа с деца.
Със сигурност са от полза. Чрез тях можем да практикуваме без излишен риск. Т.е. ако не сме достатъчно подготвени за среща с ученици - то сериозните игри ще работят точно в тази насока!
ОтговорИзтриванеСнежана Владимирова
ОтговорИзтриванеСериозните игри имат място в педагогическата практика на стажант-учителите. Чрез тях те имат възможност да проиграват различни учебни стуации и да придобиват увереност. Сериозните игри пораждат мотивация и по-силна ангажираност на обучаемите.
Laura Zidarova:
ОтговорИзтриванеДа, имат място, защото това е най-благоприятният и най-подходящият период, в който можеш да започнеш да упражняваш своя подхода към учениците. Също така дават възможност за упражняване на професията си по един различен,забавен и интригуващ начин.
Мирела Георгиева
ОтговорИзтриванеДа, имат място сериозните игри, но не мисля, че трябва стажът им да преминава само през сериозни игри. Трябва да има и сблъсък с ученици лице в лице, защото не винаги, това което е проработило в сериозната игра, би въздействало на децата по същия начин.
Да, биха повишили мотивацията на студентите.Това е интересен и по-лесен начин за учене и усвояване на знанията.
ОтговорИзтриванеСериозните игри биха могли да са подход за по-лесна и заинтригуваща работа, но преди това всеки трябва да е минал първо и през работа на живо.
ОтговорИзтриванеРалица Кирова
ОтговорИзтриванеДа, определено имат, защото благодарение на сериозните игри, стажантът би преудолял стаховете си, би допуснал грешки в безопасна среда за него и за "учениеците" и би придобил опит с ИКТ.
Мария Михайлова
ОтговорИзтриванеСмятам, че сериозните игри имат място в педагогическата практика на стажант-учителите, заради качествата, които те развиват в бъдещите „моделиери” на човешкия интелект.
Кристине Костова
ОтговорИзтриванеСериозните игри направени качествено и засягайки характерната тематика на конкретна професия, могат да намерят приложение в почти всяко направление. Това се отнася и за педагогиката. Чрез тях "по-безопасно" се натрупва усет и опит, избягват се елементарните грешки и се добива увереност.
Николина Анкова
ОтговорИзтриванеТова е подходящ начин да се усъвършенства подхода ни към учениците по по - забавен и интересен начин.
Сензорните игри се явяват като тренировачен изпит преди самия изпит, те могат да помогнат на стажанта, да направи своята самооценка и да прецени дали е способен да се справи с педагогическата дейност.
ОтговорИзтриванеДа, имат място, защото евентуалните грешки ще бъдат в безопасна среда, могат да повишат мотивацията и интереса на студентите.
ОтговорИзтриванеВиктор Петров
ИзтриванеДа, имат място, защото евентуалните грешки ще бъдат в безопасна среда, могат да повишат мотивацията и интереса на студентите.
Елена Кръстева
ОтговорИзтриванеВсяка практика е от значение.
Калоян Стойчев
ОтговорИзтриванеОпределено.Още повече този тип игри се явяват иновация в образователната ситема,а един бъдещ преподавател трябва да е в крак с всички актуални педагогически методи и средства,независимо от тяхната популяризираност.
Определено може да бъде намерено, стига да има желание.
ОтговорИзтриванеВъпреки че сериозните игри не могат да я заменят, те
определено могат да бъдат използвани за отпускане
и увод за навлизащите в тази област. Като цялостно те не
могат да заменят истинската практика и небива, поради съществената
разлика м/у монитор и истинска ситуация.
Ян-Шамуел Петър Фридман 20103
Ива Иванчева
ОтговорИзтриванеДа, чрез тях по-достъпно се овладява учебното съдържание, особено когато се налага онагледяване на учебното съдържание /химия, биология, Физика/
Да, имат, защото това е най-подходящият период в който стажант-учителите трябва да започнат да упражняват подхода си към учениците.
ОтговорИзтриванеСериозните игри трябва да имат място е педагогическата практика на стажант-учителите. Един стажант-учител, трябва да бъде запознат с много разнообразни и различни подходи и методи, с които да бъде полезен на учениците.
ОтговорИзтриванеПетя Петрова
Да имат,биха подобрили начина на усвояване на материята но според мен не трябва да са в основата,а по скоро като допълнително средство.Иначе биха мотивирали една добра вътрешна нагласа за работа у студентите. М.Г.
ОтговорИзтриванеПо - скоро не.
ОтговорИзтриванеГабриела Шопова
ОтговорИзтриванеСамата практика би трябвало да се осъществява в реална среда, но сериозните игри може да помогнат много в подготовката за нея.
Стажант –учителите могат да извлекат много ползи от сериозните игри. Един от най-големите проблеми на стажант-учителите е страхът от изправяне и работа с реален клас, и недостатъчна увереност в собствените си сили. В това отношение сериозните игри биха били от серизна помощ, тъй като стажантите могат да разработват алтернативни сценарии за провеждането на даден урок, при което да подберат най-подходятия за класа с който работи, да предивиди с много по-голяма точност резултатите от планираните педагогически взаимодействия. Особено полезни биха били при решаването на конкретни казуси, възникнали в реалната педадогическа практика. Разиграването на възможните решения във виртуална среда ще намали възможността за грешки във реалната практика. Това ще даде и независимост на стажанта от свободното време на техните ментори, старши преподаватели, към които биха се обърнали за съвет за решаването на конкретен проблем в реалната практика. В никакъв случай обаче използването на сериозни игри не може да замени всички останали средства за усъвършенстване на професионалните умения на стажантите, тъй като една виртуална среда никога не би могла да замени възможните развития в реалното педагогическо общуване. С други думи сериозните игри биха могли да бъдат едно от средствата за осъвършенстване на педагогическите умения на стажантите, но не бива да бъдат единственото.
ОтговорИзтриванеГюлизара Ибишева
ОтговорИзтриванеДа, смятам, че имат място в практиката на студентите, но мисля, че това трябва да случва заедно и с действителна работа с ученици.
Елена Буюклийска
ОтговорИзтриванеИгрите могат да подпомогнат работата на стажант -учителите. Една допълнителна подготовка, трениране на различни ситуации могат много да допринесат за реалните ситуации в клас.
Сериозните игри имат място в педагогическата практика на стажант-учителите.
ОтговорИзтриванеПрактиката следва да е реална, за да може да бъде полезна. Как една игра ще замести живи деца, истински ситуации?! Фактът, че стоиш пред компютър, а не през стая с 20 деца, изкривява резултата... Само идеята, че в играта няма истински последствия за живи хора - променя реакциите на човек. Нали идеята на практиката е да се научим да реагираме "правилно" и адекватно като се случи нещо ... не да търсим бутона Undo, тъй като нещо не върви...
ОтговорИзтриванеMargarita Georgieva
ОтговорИзтриванеОпределено биха спомогнали за подготовката на бъдещите учители.
да, като предварителна подготовка, но без да заместват реалната практика
ОтговорИзтриване