Разбира се, че могат да подпомогнат обучението. Могат да ти покажат предварително в каква депресия ще ти се наложи да изпаднеш, когато усетиш, че не успяваш да намериш достатъчно добър подход за връзка с учениците, и предварително ти дават шанс да си запишеш час при психо-терапевт.
Сериозните игри могат да подпомогнат обучението на практикуващите студени-бъдещи учители при развитието на комуникативните им умения, отношение към децата, а също така и за усъвършенстване на езиковата култура и техническите умения.
Виктория Ламбрева: Сериозните игри могат да подпомогнат обучението на практикуващите студенти,първо за усъвършенстване на теническите умения,реализиране на повече идеи и така те биха могли да премахнат стреса от предстощото преподаване,тъй като вече ще имат "тапията" така наречено .
Адриана Манолова: Сериозните игри могат да подпомогнат обучението на студентите,подпомагайки усъвършенстването на практическите им умения и развивайки способността им за работа с деца в различни ситуации.
Ани Настева Сериозните игри подпомагат обучението на бъдещите преподаватели като им позволяват да практикуват педагогически методи и да ги усъвършенстват, без да афектират погрешно на учащите се. Голямо предимство е и липсата на аудитория и възможността за необходимото време практика
Да, могат да подпомогнат обучението на бъдещите преподаватели като им позволява да усъвършенстват своите умения,като по някакъв начин се подготвят за бъдещата ми работа.
Виртуалната среда е ценна с предоставянето на възможности да подпомага формирането на различни умения чрез многократни повторения в разнообразни по характеристики виртуални класове, каквито възможности не предоставя реалната практика.
Да могат.Сериорните игри създават позволяват на бъдещите учители да експериментират като променят параметрите на средата, да решават задачи и казуси, да се учат от собствения си опит и сами да вземат важни педагогически решения.
Да, могат да помогнат на студентите като ги научат да комуникират по-добре, като погледнат света от друга гледна точка. При тях те могат да обърнат внимание на малките детайли и да усъвършенстват уменията си.
Според мен са много полезни за студентите,тъй като могат да ги подготвят за трудностите с които биха се сблъскали в реална среда.Ще преценят къде грешат и ще усъвършенстват подхода си.
Надин Кънева: Да, игрите могат да бъдат полезни на бъдещите учители.Благодарение на компютърните симулации студентите могат да натрупат важен опит, благодарение на който те психически ще бъдат по-добре подготвени в една реална ситуация. Има тренажор за екипаж на самолет при аварийни ситуации, вече има даже и за автомобилни катастрофи. Една такава психическа подготовка на студентите би била от голяма полза при първото им излизане пред ученици.
Ралица Василева: Моето скромно мнение е,че сериозните игри могат да ни бъдат полезни.Те биха запознали практикуващите студенти-бъдещи учители с условията на работата им,а именно,че трябва да притежават набор от качества,които да използват в определени ситуации за справяне с учениците,чрез тях бъдещите учители ще могат да усъвършенстват връзката си с обучаемите,било то и обратна,ще разберат каква е степента на тяхната подготовка като преподаватели и разбира се ще са готови за това,което им предстои.
Да, могат. Виртуалната среда им предлага едно поле за изява, дава им възможност за усъвършенстване и винаги служи като натрупан опит и придобити нови знания.
Разбира се,че помагат не е добре ,когато си учител учениците ти да знаят повече от теб първо;второ помага за отношението ни към децата по време на работа с икт;и не на последно място подобряват се уменията ни за работа с икт
Да разбира се, че ще помогнат. Чрез тях бъдещите учители ще се сблъскат с различни ситуации, ще решават проблеми, което ще им помогне да се справят адекватно, когато са в училище
Сериозните игри могат сериозно да подпомогнат обучението на практикуващите студенти-бъдещи учители, тъй като те дават възможност за виртуално преподаване. По този начин те предлагат една своеобразна "репетиция" и подготовка за бъдещите учители, за да могат те след това спокойно и уверено да излязат на "живото представление" в класната стая, където много жадни за знания очи ще бъдат вперени в тях.
Разбира се, че могат. Сериозните игри улесняват бъдещите учители като им помагат да изпробват методи, техники и по този начин ги подготвя в професията за в бъдеще.
Сериозните игри биха помогнали много на бъдещите учители, тъй като чрез тях те се подготвят за реални ситуации от своето работно ежедневие, научават се как да се справят с проблемите и се тренират да мислят и взимат решения в динамични ситуации.
Емил Китов Да, могат. Виртуалната среда им предлага едно поле за изява, дава им възможност за усъвършенстване и винаги служи като натрупан опит и придобити нови знания.
Сериозните игри биха били полезни за натрупването на достатъчно знания и опит у бъдещите учители. Така те биха могли да преценят преждевременно дали работата отговаря на очакванията, уменията им. Игрите са добър начин за тренировка на уменията.
Сериозните игри подпомагат обучението на практикуващите студенти-бъдещи учители. Те повишават вътрешната им готовност да преподават, защото чрез тях те тренират и добиват опит във виртуална учебна среда.
Laura Zidarova: Да, могат защото Сериозните игри предполагат една предварителна подготовка преди да ти се наложи да го направиш на живо, пред аудитория, което пък от своя страна носи определен стрес. Също така сериозните игри дават възможност на практикуващите студенти-бъдещи учители да реализират и развият своите идеи свободно.
Да, биха помогнали сериозните игри на неопитните студенти. Смятам, че биха им дали поне малко увереност в това, което правят. Биха проверили дали идеите и начинът им на преподаване са ефективни върху учениците.
Да, сериозните игри могат да подпомогнат обучението на бъдещите учители, защото те ги приближават до средата и интересите на подрастващите и обогатяват въображението им в насока, за да превърнат знанието в удоволствие и забавление
Определено могат да помогнат - развиват креативността и мисълта на бъдещите преподаватели. Също така служат за скъсяване на дистанцията м/у "учител"-"ученик",т.е спомагат за по-добрата работа.
Сериозните игри също има голям потенциал в тях, защото предлагат една предварителна подготовка за изява пред заобикалящият ни свят. Дават възможност на студентите да развиват и представят своите идеи свободно и спокойно.
Определено могат да помогнат - развиват креативността и мисълта на бъдещите преподаватели. Също така служат за скъсяване на дистанцията м/у "учител"-"ученик",т.е спомагат за по-добрата работа.
Сериозните игра могат да бъдат полезни, защото дават възможност за развиване на уменията. Те дават възможност за натрупване на предварителен опит и практически знания.
Сериозните игра могат да бъдат полезни, защото дават възможност за развиване на уменията. Те дават възможност за натрупване на предварителен опит и практически знания.
Сериозните игри направени качествено и засягайки характерната тематика на конкретна професия, могат да намерят приложение в почти всяко направление. Това се отнася и за педагогическата практика. Чрез тях "по-безопасно" се натрупва усет и опит, избягват се елементарните грешки и се добива увереност.
Могат да предотставят симулирани ситуации които да дадат на студентите базисна подготовка като учители,но все пак не могат да се явят като заместител на основната практика.Като помощно средство са много подходящи.
Напълно да. Сериозните игри могат да дадът начална база, основа на предстоящи преживявания и премеждия в бъдеща работа, работна среда. Не цялостна подготовка, но поне някаква основа за сравнение, която да служи като начален ориентир за да се избегне първоначалния период на адаптация към нова среда. Целта е да не бъдат напълно изгубени в новата среда и по възможност да се избегнат грешки и блок на начинаещият, които в някои случаи са доста тежки и продължителни, като се предостава поне някаква представа успокояваща студент – бъдещ учител , че не навлиза в напълно непознато място в повечето случаи напълно неподготвен.
Ива Иванчева Да, защото бъдещите учители по-лесно овладяват разнообразни подходи на преподаване, включително и чрез тренинг, който е много по-ограничен в реалната учебна практика.
Сериозните игри подпомагат обучението на практикуващите студенти-бъдещи учители. Те повишават вътрешната им готовност да преподават, защото чрез тях те тренират и добиват опит във виртуална учебна среда.
Сериозните игри могат да подпомогнат на практикуващите студенти-бъдещи учители. Чрез игрите учителите овладяват разнообразни подходи за преподаване. Също така, чрез игрите могат да се поставят различни ситуации, чрез които учителят да се подготви с какво може да се сблъска в реална среда с ученици. Петя Петрова
сериозните игри за една добра предпоставка за подготовката на бъдещите учители.Чрез тях студентите подобряват уменията и качествата си на един добър бъдещ учител.
Могат, но не в много голяма степен, защото все пак живия контакт е нещо много по – различно. По – скоро, могат да дадат представа на студентите за някои от ситуациите, с които биха могли да се сблъскат в училище.
Габриела Шопова Могат да подпомогнат обучението в това, студентите да придобият представа с какво да се справят преди практиката си в реална среда и преди да са станали учители.
Симулацията на класна стая ще даде възможност на студентите да развият своите професионални умения и компетенции , да се срещнат с разнообразни казуси, да изпробват различни образователни технологии – да придобият ценен опит, който в реалното обучение се придобива за продължителен период от време и понякога с цената на допуснати грешки . Такъв опит определено ще даде сериозно предимство на бъдещите начинаещи педагози. Успехът в резултат на изпробването на различни сценарии и взаимодействие с различни „ученически”индивидуалности ще има положителен ефект върху изграждане на увереност в способността на бъдещите педагози да се справят с предизвикателствата на реалната практика. Възможността да се тренира многократно една ситуация ще даде възможност за изграждане на набор от образователни технологии и процедури, които най-добре съответстват на индивидуалността на бъдещите учители, като в същото време ще им даде възможност да развият способността им за самооценка и уменията за оценка и учене от опита.
Сериозните игри ще помогнат на студентите да се подготвят по - добре и освен това опита, който ще придобият ще им помогне да допускат по - малко грешки в бъдещата си работа с деца.
Сериозните игри ще подпомогнат много подготовката на бъдещите учители и изграждането на едно по-добро самочувствие и увереност. Въпреки това, аватарите не са живи ученици и за някои ситуации студентите няма как да тренират предварително.
За да бъдат включени, то трябва да имат някаква цел, която аз лично не виждам. Игрите нито могат да "заместят" практиката, нито теорията!В най-добрия случай чрез подобни игри ще се произвеждат учители по шаблон, който в мига, в които попаднат в ситуация, която не е "отиграна", няма да знаят как да реагират и може да се стигне дори до патови ситуации.
Margarita Georgieva Според мен,подобен вид игри нямат място във висшето образование.По-добре е да бъдат ориентирани към средното образование.Във висшето образование има нужда от практика.
Игрите не могат да заместят реалната практика, но те могат да подпомогнат бъдещите педагози при решения в някои ситуации, които за един учител с опит са "класически". Те могат да бъдат само част от реалната практика и да се ползват като визуализация на ситуации, да дават възможност за избор на различни стратегии за обучение, за подбор на подходящи методи и средства за обучение.
Разбира се, че могат да подпомогнат обучението. Могат да ти покажат предварително в каква депресия ще ти се наложи да изпаднеш, когато усетиш, че не успяваш да намериш достатъчно добър подход за връзка с учениците, и предварително ти дават шанс да си запишеш час при психо-терапевт.
ОтговорИзтриванеДа могат да подпомогнат обучението, като се изградят многообразни професионални умения и знания необходими за бъдещата им работа.
ОтговорИзтриванеОпределено могат, понеже винаги е по-добре да се подготвиш виртуално преди да ти се наложи наживо, където е по-стресово.
ОтговорИзтриванеЛора Симеонова
ОтговорИзтриванеМогат...Така бъдещите учители ще разберат какво ги чака и дали тази професия е за тях.
Да,те дават възможност на студентите-бъдещи учители да реализират идеите си.
ОтговорИзтриванеБиляна Георгиева
Естествено че могат да помогнат да обучаващите се студенти.Лесно достъпни са и не е нужна аудитория с ученици за да се упражняват на тях.
ОтговорИзтриванеСериозните игри могат да подпомогнат обучението на практикуващите студени-бъдещи учители при развитието на комуникативните им умения, отношение към децата, а също така и за усъвършенстване на езиковата култура и техническите умения.
ОтговорИзтриванеВиктория Ламбрева: Сериозните игри могат да подпомогнат обучението на практикуващите студенти,първо за усъвършенстване на теническите умения,реализиране на повече идеи и така те биха могли да премахнат стреса от предстощото преподаване,тъй като вече ще имат "тапията" така наречено .
ОтговорИзтриванеАдриана Манолова:
ОтговорИзтриванеСериозните игри могат да подпомогнат обучението на студентите,подпомагайки усъвършенстването на практическите им умения и развивайки способността им за работа с деца в различни ситуации.
Ани Настева
ОтговорИзтриванеСериозните игри подпомагат обучението на бъдещите преподаватели като им позволяват да практикуват педагогически методи и да ги усъвършенстват, без да афектират погрешно на учащите се. Голямо предимство е и липсата на аудитория и възможността за необходимото време практика
Да, могат да подпомогнат обучението на бъдещите преподаватели като им позволява да усъвършенстват своите умения,като по някакъв начин се подготвят за бъдещата ми работа.
ОтговорИзтриванеВиртуалната среда е ценна с предоставянето на възможности да подпомага формирането на различни умения чрез многократни повторения в разнообразни по характеристики виртуални класове, каквито възможности не предоставя реалната практика.
ОтговорИзтриванеДа могат.Сериорните игри създават позволяват на бъдещите учители да експериментират като променят параметрите на средата, да решават задачи и казуси, да се учат от собствения си опит и сами да вземат важни педагогически решения.
ОтговорИзтриванеДа, могат да помогнат на студентите като ги научат да комуникират по-добре, като погледнат света от друга гледна точка. При тях те могат да обърнат внимание на малките детайли и да усъвършенстват уменията си.
ОтговорИзтриванеСпоред мен са много полезни за студентите,тъй като могат да ги подготвят за трудностите с които биха се сблъскали в реална среда.Ще преценят къде грешат и ще усъвършенстват подхода си.
ОтговорИзтриванеДа разбира се.Ще подготвят студентите за жестоката реалност и по този начин те ще имат някакъв опит за справяне с проблемите,които ги заобикалят.
ОтговорИзтриванеНадин Кънева:
ОтговорИзтриванеДа, игрите могат да бъдат полезни на бъдещите учители.Благодарение на компютърните симулации студентите могат да натрупат важен опит, благодарение на който те психически ще бъдат по-добре подготвени в една реална ситуация. Има тренажор за екипаж на самолет при аварийни ситуации, вече има даже и за автомобилни катастрофи. Една такава психическа подготовка на студентите би била от голяма полза при първото им излизане пред ученици.
Ралица Василева:
ОтговорИзтриванеМоето скромно мнение е,че сериозните игри могат да ни бъдат полезни.Те биха запознали практикуващите студенти-бъдещи учители с условията на работата им,а именно,че трябва да притежават набор от качества,които да използват в определени ситуации за справяне с учениците,чрез тях бъдещите учители ще могат да усъвършенстват връзката си с обучаемите,било то и обратна,ще разберат каква е степента на тяхната подготовка като преподаватели и разбира се ще са готови за това,което им предстои.
Да, могат. Виртуалната среда им предлага едно поле за изява, дава им възможност за усъвършенстване и винаги служи като натрупан опит и придобити нови знания.
ОтговорИзтриванеДа,могат.Бъдещите учители придобиват опит и имат достатъчно възможности да преценят как биха искали да преподават.
ОтговорИзтриванеРазбира се,че помагат не е добре ,когато си учител учениците ти да знаят повече от теб първо;второ помага за отношението ни към децата по време на работа с икт;и не на последно място подобряват се уменията ни за работа с икт
ОтговорИзтриванеДа помагат да бъдем по-добри учители,по-добри професионалисти
ОтговорИзтриванеА не смятате ли, че същото може да се постигне и просто с няколко пробни часа в училище или просто като асистенти на учители? И съответно защо?
ОтговорИзтриванеДа разбира се, че ще помогнат. Чрез тях бъдещите учители ще се сблъскат с различни ситуации, ще решават проблеми, което ще им помогне да се справят адекватно, когато са в училище
ОтговорИзтриванеСериозните игри могат сериозно да подпомогнат обучението на практикуващите студенти-бъдещи учители, тъй като те дават възможност за виртуално преподаване. По този начин те предлагат една своеобразна "репетиция" и подготовка за бъдещите учители, за да могат те след това спокойно и уверено да излязат на "живото представление" в класната стая, където много жадни за знания очи ще бъдат вперени в тях.
ОтговорИзтриванеРазбира се, че могат. Сериозните игри улесняват бъдещите учители като им помагат да изпробват методи, техники и по този начин ги подготвя в професията за в бъдеще.
ОтговорИзтриванеИрина Господинова
ОтговорИзтриванеСериозните игри биха помогнали много на бъдещите учители, тъй като чрез тях те се подготвят за реални ситуации от своето работно ежедневие, научават се как да се справят с проблемите и се тренират да мислят и взимат решения в динамични ситуации.
Емил Китов
ОтговорИзтриванеДа, могат. Виртуалната среда им предлага едно поле за изява, дава им възможност за усъвършенстване и винаги служи като натрупан опит и придобити нови знания.
Даниел Иванов
ОтговорИзтриванеАбсолютно.Сериозните игри са проектирани за точно такъв тип
спомагателна деѝност,интегрираща съвременните технологии ш обучението.
Мила Спиридонова
ОтговорИзтриванеСериозните игри биха били полезни за натрупването на достатъчно знания и опит у бъдещите учители. Така те биха могли да преценят преждевременно дали работата отговаря на очакванията, уменията им. Игрите са добър начин за тренировка на уменията.
Снежана Владимирова
ОтговорИзтриванеСериозните игри подпомагат обучението на практикуващите студенти-бъдещи учители. Те повишават вътрешната им готовност да преподават, защото чрез тях те тренират и добиват опит във виртуална учебна среда.
Laura Zidarova:
ОтговорИзтриванеДа, могат защото Сериозните игри предполагат една предварителна подготовка преди да ти се наложи да го направиш на живо, пред аудитория, което пък от своя страна носи определен стрес. Също така сериозните игри дават възможност на практикуващите студенти-бъдещи учители да реализират и развият своите идеи свободно.
Мирела Георгиева
ОтговорИзтриванеДа, биха помогнали сериозните игри на неопитните студенти. Смятам, че биха им дали поне малко увереност в това, което правят. Биха проверили дали идеите и начинът им на преподаване са ефективни върху учениците.
Да биха помогнали,защото се увеличава професионалното им познание и по-този начин може да се избегне големия стрес преди работа пред аудитория.
ОтговорИзтриванеМария Михайлова
ОтговорИзтриванеДа, сериозните игри могат да подпомогнат обучението на бъдещите учители, защото те ги приближават до средата и интересите на подрастващите и обогатяват въображението им в насока, за да превърнат знанието в удоволствие и забавление
Определено могат да помогнат - развиват креативността и мисълта на бъдещите преподаватели. Също така служат за скъсяване на дистанцията м/у "учител"-"ученик",т.е спомагат за по-добрата работа.
ОтговорИзтриванеНиколина Анкова
ОтговорИзтриванеСериозните игри също има голям потенциал в тях, защото предлагат една предварителна подготовка за изява пред заобикалящият ни свят. Дават възможност на студентите да развиват и представят своите идеи свободно и спокойно.
Определено могат да помогнат - развиват креативността и мисълта на бъдещите преподаватели. Също така служат за скъсяване на дистанцията м/у "учител"-"ученик",т.е спомагат за по-добрата работа.
ОтговорИзтриванеВиктор Петров
ОтговорИзтриванеСериозните игра могат да бъдат полезни, защото дават възможност за развиване на уменията. Те дават възможност за натрупване на предварителен опит и практически знания.
Виктор Петров
ОтговорИзтриванеСериозните игра могат да бъдат полезни, защото дават възможност за развиване на уменията. Те дават възможност за натрупване на предварителен опит и практически знания.
Да, могат да подпомогнат практиката, но не могат да решават проблеми. Могат да се бъдат подготвени за всякакви ситуации.
ОтговорИзтриванеКристине Костова
ОтговорИзтриванеСериозните игри направени качествено и засягайки характерната тематика на конкретна професия, могат да намерят приложение в почти всяко направление. Това се отнася и за педагогическата практика. Чрез тях "по-безопасно" се натрупва усет и опит, избягват се елементарните грешки и се добива увереност.
Елена Кръстева
ОтговорИзтриванеДа, защото чрез практиката се натрупва опит и така се подобряват уменията.
Калоян Стойчев
ОтговорИзтриванеМогат да предотставят симулирани ситуации които да дадат на студентите базисна подготовка като учители,но все пак не могат да се явят като заместител на основната практика.Като помощно средство са много подходящи.
Напълно да. Сериозните игри могат да дадът начална база, основа
ОтговорИзтриванена предстоящи преживявания и премеждия в бъдеща работа, работна
среда. Не цялостна подготовка, но поне някаква основа за сравнение,
която да служи като начален ориентир за да се избегне първоначалния
период на адаптация към нова среда. Целта е да не бъдат напълно
изгубени в новата среда и по възможност да се избегнат грешки и блок
на начинаещият, които в някои случаи са доста тежки и продължителни,
като се предостава поне някаква представа успокояваща
студент – бъдещ учител , че не навлиза в напълно непознато място в повечето
случаи напълно неподготвен.
Ян-Шамуел Фридман 20103
Ива Иванчева
ОтговорИзтриванеДа, защото бъдещите учители по-лесно овладяват разнообразни подходи на преподаване, включително и чрез тренинг, който е много по-ограничен в реалната учебна практика.
Сериозните игри подпомагат обучението на практикуващите студенти-бъдещи учители. Те повишават вътрешната им готовност да преподават, защото чрез тях те тренират и добиват опит във виртуална учебна среда.
ОтговорИзтриванеСериозните игри могат да подпомогнат на практикуващите студенти-бъдещи учители. Чрез игрите учителите овладяват разнообразни подходи за преподаване. Също така, чрез игрите могат да се поставят различни ситуации, чрез които учителят да се подготви с какво може да се сблъска в реална среда с ученици.
ОтговорИзтриванеПетя Петрова
сериозните игри за една добра предпоставка за подготовката на бъдещите учители.Чрез тях студентите подобряват уменията и качествата си на един добър бъдещ учител.
ОтговорИзтриванеМогат, но не в много голяма степен, защото все пак живия контакт е нещо много по – различно.
ОтговорИзтриванеПо – скоро, могат да дадат представа на студентите за някои от ситуациите, с които биха могли да се сблъскат в училище.
Габриела Шопова
ОтговорИзтриванеМогат да подпомогнат обучението в това, студентите да придобият представа с какво да се справят преди практиката си в реална среда и преди да са станали учители.
Симулацията на класна стая ще даде възможност на студентите да развият своите професионални умения и компетенции , да се срещнат с разнообразни казуси, да изпробват различни образователни технологии – да придобият ценен опит, който в реалното обучение се придобива за продължителен период от време и понякога с цената на допуснати грешки . Такъв опит определено ще даде сериозно предимство на бъдещите начинаещи педагози. Успехът в резултат на изпробването на различни сценарии и взаимодействие с различни „ученически”индивидуалности ще има положителен ефект върху изграждане на увереност в способността на бъдещите педагози да се справят с предизвикателствата на реалната практика.
ОтговорИзтриванеВъзможността да се тренира многократно една ситуация ще даде възможност за изграждане на набор от образователни технологии и процедури, които най-добре съответстват на индивидуалността на бъдещите учители, като в същото време ще им даде възможност да развият способността им за самооценка и уменията за оценка и учене от опита.
Гюлизара Ибишева
ОтговорИзтриванеСериозните игри ще помогнат на студентите да се подготвят по - добре и освен това опита, който ще придобият ще им помогне да допускат по - малко грешки в бъдещата си работа с деца.
Елена Буюклийска
ОтговорИзтриванеСериозните игри ще подпомогнат много подготовката на бъдещите учители и изграждането на едно по-добро самочувствие и увереност. Въпреки това, аватарите не са живи ученици и за някои ситуации студентите няма как да тренират предварително.
Сериозните игри биха били в полза на студентите педагози, но все пак на преден план трябва да остане практическата подготовка в реална учебна среда.
ОтговорИзтриванеЗа да бъдат включени, то трябва да имат някаква цел, която аз лично не виждам. Игрите нито могат да "заместят" практиката, нито теорията!В най-добрия случай чрез подобни игри ще се произвеждат учители по шаблон, който в мига, в които попаднат в ситуация, която не е "отиграна", няма да знаят как да реагират и може да се стигне дори до патови ситуации.
ОтговорИзтриванеMargarita Georgieva
ОтговорИзтриванеСпоред мен,подобен вид игри нямат място във висшето образование.По-добре е да бъдат ориентирани към средното образование.Във висшето образование има нужда от практика.
Игрите не са за студените по-скоро за учениците.
ОтговорИзтриванеИгрите не могат да заместят реалната практика, но те могат да подпомогнат бъдещите педагози при решения в някои ситуации, които за един учител с опит са "класически". Те могат да бъдат само част от реалната практика и да се ползват като визуализация на ситуации, да дават възможност за избор на различни стратегии за обучение, за подбор на подходящи методи и средства за обучение.
ОтговорИзтриване